Про особливості роботи зі студентами-першокурсниками, специфіку психологічно-емоційного стану студентів, про можливості для отримання інформаційної допомоги всіма учасниками навчально-виховного процесу в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Про особливості роботи зі студентами-першокурсниками, специфіку психологічно-емоційного стану студентів, котрі завершують навчання на бакалавраті або ж магістратурі, про можливості для отримання інформаційної допомоги всіма учасниками навчально-виховного процесу в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка спілкувалися під час офіційної зустрічі кураторів перших курсів природничих факультетів, а також факультетів психології, соціології й економічного факультету із колективом Психологічної служби Університету.
Зустріч-обговорення було проведено 16 вересня 2019 року в актовій залі економічного факультету КНУ. Із кураторами, які опікуються студентами-першокурсниками, спілкувалися Ірина Кодратьєва, керівник Центру виховної роботи КНУ, та Катерина Бояршинова, очільниця новоствореної Психологічної служби КНУ.
Ірина Кондратьєва у вітальному слові до присутніх нагадала, наскільки важливим і передовим є створення психологічно-допомогової служби, що не існує доки в жодному іншому, окрім самого Університету, закладі вищої освіти України. Представниця Центру виховної роботи КНУ наголосила: «Саме з причин відсутності в українській системі вищої освіти інституту психологічної допомоги, доступної всім учасникам навчального процесу, керівництво КНУ імені Тараса Шевченка вже віддавна розглядало проект із заснування Психологічної служби. Усі учасники обговорень щодо заснування допомогової служби нарешті мають нагоду офіційно представити цю службу співробітникам Шевченкового університету».
Потому перед присутніми виступила Катерина Бояршинова, яка розповіла про обов’язки та основні задачі новоствореної служби, поділилася з присутніми важливими засадами щодо виявлення особливостей поведінки студентів-першокурсників і закликала представників навчальних підрозділів активно взаємодіяти із Психологічною службою. Керівник служби наголосила, що тільки за безпосередньої взаємодії представників науково-педагогічного колективу КНУ, його студентства, а також батьків чи опікунів підлітків, які навчаються в Університеті, стане можливим зменшення ризиків появи девіантної поведінки в певної категорії студентів, а саме в цьому й полягатиме ключова ціль функціонування Психологічної служби в Університеті. Присутні обговорили безліч аспектів поводження наставників із підлітками, що тимчасово перебувають поза зоною впливу своїх батьків, та домовилися про оперативне реагування у випадках виявлення непередбачуваних ситуацій. Кожен мав нагоду поділитися власним досвідом, набутим у процесі зайнятті кураторською діяльністю, поставити актуальні запитання фахівцям-психологам і отримати вичерпні консультації.
Наступного дня колектив Психологічної служби зустрівся для обговорення подальшої співпраці й презентації можливостей для співпраці з допомоговою службою КНУ імені Тараса Шевченка із представниками студпарламенту й студкураторами зі всіх навчальних підрозділів Університету.
Науково-педагогічний колектив Університету сподівається, що Психологічна служба стане майданчиком для підтримки й надання допомоги всім учасникам навчального процесу, а передова практика заснування допомогової служби в КНУ імені Тараса Шевченка пошириться в майбутньому на всі українські ЗВО.